onsdag, juni 21, 2006

silla och haga


Ikväll har Kitchen Aiden fått jobba. Den har hjälpt oss med sillinläggningarna. Det blev en yoghurtrsill, en gräddfilscurrysill samt en pestosill. Sen ska vi ev även göra citronsill.. har även handlat klart allt till midsommaren. Känns bra.
.....Imorgon bitti kl 6:45 ska jag och Jenni plaska lite på Hagabadet (Jennis present till mig då jag blev 25). Relaxa lite såhär innan midsommarhelgen samt avnjuta en god frukost på plats iförda lånemorgonrockar och bara njuta. Bastu och bubbelpool ska oxå hinnas med. Ska se hur sent jag hinner till jobbet sen. Har förvarnat dom där iaf att dom inte behöver vänta in mig till morgonfikat iaf. Skönt att ha massa plus på flexet nu. Det är även väääääldigt lugnt på jobbet på torsdagar (eftersom all reklam bara ska skickas) och jag jobbat in alla korrektur idag så jag kommer ändå bara få rulla tummarna på eftermiddagen imon. Perfa med lite permission på förmiddagen då! :)
.....Nu ska jag lyssna på VM samt läsa i gudomligt välskrivna boken Vingklippt ängel av Berny Pålsson. Läsläs!!!

Inga kommentarer: