lördag, juni 03, 2006

yey

Senaste timmarna har jag svurit och vikt massa kläder och slängt och sorterat. Äntligen tog jag mig i kragen, tror att det var mitt morgonpass på Sats som fick mig på seriösa banan igen (varit lite slö och inte tränat på nästan 2 veckor nu). Skönt, för nu får jag plats med lite nya kläder i garderoben igen! höhöh! Imon ska jag och Martin på en liten söndagstripp till NK och fika, har även spanat på en snygg dieseljacka där. Kort svart trenchcoatmodell med markerad midja och snygg skärning där bak.

Mer om workshop. Fredan var riktigt slö på jobbet, jag kom kl 9 och då var det helt öde på kvantum. Bara en originalare och en produktionsledare som hasat sig till jobb innan mig. Så damp dom in efter en och den sista kom väl runt 10. Sega gänget, men vi hade roligt åt våra helt superoseriösa bilder som vi tagit under kvällen. Så sjukt otroligt att var och en av oss mest på alla kort blev helt misslyckade. Men det bjuder vi på, la in dom på reklamservern och skickade ett mail till andra på reklamen att se och skåda. Ska lägga in några av bilderna på bloggen på måndag (glömde bränna ner dom till mig själv i fredags).
Medicingänget/Vingänget/Restaurangen var vi. Vi på medicingänget fick ta fram ett nytt utseende på ICAs nya EMV medicinförpackningar. Hostmedicin tog vi fram, hostbomber som löses i vatten och finns i massa goda smaker och färger. Kul! De andra grupperna hade mest flummat och gjort jättefula saker.. ska visa allt för våra chefer å måndag (dom var helt besvikna att dom inte fick se dom i fredags redan).
Kvantum är ett roligt gäng konstaterade vi iaf. Får se hur omorganisationen kommer påverka grupperna till hösten sen.

Idag har jag och Martin bytt till nya abonnemang på mobilerna och fick superschyssta nya mobiler. Dom kommer på posten i veckan. Vi behöll våra nummer så ingen panik för nummerbyte. samma gamla nummer som gäller. Så smidigt! Skönt att slippa strul-Campuz.

Imorgon är det barnkalas. Vi är helt exalterade, hoppas det är massa godis och ballongen. Fast vi i familjen kommer iofs på kvällen, efter det riktiga barnkalaset men jag räknar kallt med att det finns kvar ballonger och godis. Hoppas Sebi gillar sin nya fina cykel.

Nä nu ska jag vårda mitt högra biceps och rumpa (sjuk träningsvärk) och hämta lite läsk. Snart blir det paella hos oss!! Oooooooh.. undrar om det slår hemmagjorda sushin som vi hade igår?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! :)

Får man fråga vad du har för operatör nu? Comviq? ;-)

Mirja sa...

telenor, absolut schysstaste erbjudande. tänkte på comviq knockout först men telenor hade massa saker som comviq inte hade och hade blitt dyrt annars.