fredag, juni 16, 2006

SOMMAR

Jihuuuuu, jag trivs mkt bra ute nu.. fast idag var det så varmt ute på jobbterrassen att jag satt under parasoll. Men får väl skylla mig själv att jag hade på mig långbrallor och trekvartströja. Linne och kjol hade varit bättre.
Åååh idag har jag beställt midsommrigaste smycket till mig från Martin. :) Kenneth J Lanes Strawberry Necklace. Sötaste jordgubben runt halsen. Väntar såååå ivrigt nu, borde komma början på nästa vecka. Bara det kommer innan midsommar. Min Martin är så snäll och var villig att betala den, den var lite dyr bara... men fin :)
Jag och en kollega hade ett intressant samtal om bebisar idag. Vi har ingått en pakt och har en sjukt klockren plan inför nästa år. Måste bara finslipas lite.. men Martin verkade vara med på noterna. Bra bra. Nu måste allt annat bara falla på plats. För mig och Karin. Tur att vi har vår mentor Elin på jobbet.. hon är självaste proffset. Jag ser fram emot att bli mamma en vacker solig vårdag.. Vi kom på roliga namn jag o Martin idag vid middagsbordet. Tur att han gillade mitt förstaval på namnen. Fast jag vill inte ha en pojke, det har vi redan alldeles för mkt av i både min och Martins släkt. En flicka ska det bli. Och hon kommer att ha vääärldens tuffaste namn!
Men ikväll kommer det inte att produceras några barn. Än finns det hinder. Ikväll ska vi bara se på massa rosa panter!

Ciao!

1 kommentar:

Linnéa sa...

jag har sjukt mycket klänningar, älskar att ha klänning på sommaren. då känner jag mig som finast. både till vardags och est.:)