tisdag, januari 01, 2008

summering av 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Köpte en systemkamera som jag allvarligt ska ta tag i 2008. Gå kvällskurs o så..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, att jag bara ska göra sånt jag själv känner för.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.. fast en vän är gravid.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Grekland.
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Mer tevespel.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 12 april.
8. Vad var din största framgång 2007?
Att hela tiden utvecklas.
9. Största misstaget?
Att lägga ner träningen i brist på tid (världens sämsta ursäkt ja).
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Kräksjukan en dag.
11. Bästa köpet?
Kamera.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nya alu-fälgar till min bil.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att träffa
Niklas.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? M
ånga.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och sparat pengar.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Shoppat oviktiga saker.

18. Hur tillbringade du julen?
Med hela familjen hos mamma o pappa.
19. Blev du kär i år? Mmm :)
rosa rosa...
20. Hur många one night stands? Ähh
.
21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewiwes och Prison Break.
22. Årets fest?
Jennis :)
23. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larssons 2 första, den tredje tar jag tag i så fort jag får ro.
24. Största musikaliska upptäckten?
Åhh, äsch, jag vet inte.
25. Något du önskade dig och fick?
ja.. Nytt jobb.. i Sthlm. (Börjar i febr).
26. Något du önskade dig men inte fick?
Resa till NY.
27. Roligaste resan?
Till Kreta med Niklas.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Bjöd hem vänner på mat och dryck.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att Martin varit mer medgörlig.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Bekvämt.
31. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj, Niklas.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Wentworth isf.
33. Vem saknade du?
Vänner långt bort.
34. De bästa nya människorna du träffade? Niklas.

Inga kommentarer: