tisdag, juli 15, 2008

rapport v29

Hej, jo jag är tillbaka från Finland, tillbaka hemma och på jobbet. Har hunnit avverka 2 dagars jobb, himla mycket att hinna med måste jag säga, producera material till två kampanjer, lära mig en ny kund, lösa problem som det blivit fel i, bygga upp en databas av alla aktiviteter etc. Men det är roligt att dagarna iaf går i bra tempo, man hinner absolut inte bli rastlös just nu.
Här kommer även lite bilder från semestern.. uppdaterar med kommentarer till bilderna imon eftersom jag blev så trött på att sitta vid datorn nu. Ska lägga mig i sängen och läsa vidare i sista boken av Stieg Larsson trilogin istället (den är riktigt spännande nu).

Ses imon igen va?


1. Jag i bilen och väntar..
2. Sötaste hundvalpen 4 v.
3. Jag i utsiktstorn i Tammerfors.
4. Bakning.

1. Vi gillade att tända brasor vid vattnet.
2. Hepoköngäs, Nordens högsta naturliga vattenfall, magnifik.
3. Byte av TV-antenn.
4. Jag nedanför Näsinneula i Tammerfors.

1. Vi bakade karelska piroger.
2. Såhär blev resultatet.
3. En del av lantstället, gamla delen.

1. Jag utanför en del av slottet i Åbo.
2. Domkyrkan i Tammerfors by night (notera hur ljust det ändå var att fota utan blixt).
3. Happiness.

1. Suolijärvi.
2. När vi eldat klart grillade vi korv.
3. Kattungar hos moster.

1. Niklas är glad att ha fått se Hepoköngäs :)
2. Jag med :)
3. Resultatet av tidigare bilden på bakandet.

1. Brorssöner, söta.
2. Inte den fagraste minen på bullätaren, Niklas tittar upp på antenn-bytet.
3. Obligatoriska ren-flocken på vägen till Puolanka.

Inga kommentarer: