fredag, augusti 08, 2008

idag blev jag en nollåtta.

Fick idag en bekräftelse på att min folkbokföring idag, 080808, blivit ändrat till Stockholm. Vissa gifter sig, förlovar sig, denna dag... jag blir en 08:a! Vet inte riktigt hur jag känner inför detta än. Får nog fundera lite på detta och återkomma. Just nu känns det lite för maffigt att både ha sin göteborgslägenhet ute till salu samt juridiskt bli en stockholmare.. men mitt hjärta kommer alltid tillhöra göteborg! Det kan iaf inga papper ändra på! Och det känns bra!
Rena partyt i hela Stockholm idag! Det ska vara vattenkrig i stan samt en stor utomhusdisco på stureplan, fast jag håller mig ute på Lidingö.. känner inte att jag behöver fira nåt ändå. De delade ut 08-kringlor på tunnelbanan imorse. Knäppt, men ändå väldigt komiskt, ibland får de till det... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, tack. Kul det gillades :P