lördag, november 22, 2008

Grattis!

Idag vaknade jag av en glad Niklas som ropade att det var massa snö ute :) Det sabbade ju min plan att kliva upp innan Niklas och fixa en god frukost i sängen till honom då han fyller år idag. Jag försökte få honom att somna igen men det var snarare jag som somnade om, han låg och läste klart tidningen, sen i en bok... o jag bara sov.. shit va trött jag var. Det fick bli en frukost i köket sen som jag fixade ändå och lämnade även över paketet. En jättefin mörkgrå lammullströja från Pringle - Made in Scotland och den passade Niklas superfint. Ska se om han ska ta på sig den ikväll när vi går ut o äter så kan jag kan ta bild på den och visa er :)

Men tills dess får ni njuta av två vackra vinterbilder - När Niklas letar fram min bil under snötäcker och huset vi bor i, översta våningen. Kom på att jag fortfarande inte visat er så mkt bilder på hur det ser ut här vi bor.


Förresten så tog jag äntligen mig i kragen och gjorde en beställning på vidvinkelobjektivet från cyberphoto. Galet snygga bilder kommer jag kunna ta på min familj på julafton när vi åker dit sen :) Längtar tills den kommer med posten nästa vecka! Gaaaaah!

Inga kommentarer: