söndag, november 23, 2008

ljus i deras hus

Middagen i Gåshaga var undert god - som vanligt - igårkväll. Jag tog en skaldjurspasta och Niklas tog en fisksoppa. Till efterrätt blev det husets sorbet till mig, kiwi/lime och hallon, Niklas valde en chokladpaj. Galet gott. På hemvägen pyrde det hur mkt snö som helst och det har fortsatt hela söndagen oxå. Vi har mest fixat hemma, rensat o slängt massa skit. Så skönt.
För en stund sen gick jag in i sovrummet och fick se detta fina mitt emot, huset brevid oss har julpyntat och den ser så pyttinyttigt fin ut nu. Det är verkligen ett galet fint hus i vanliga fall med men nu i all snö och ljusen lyser den upp hela våran gata! Jag vill oxå ha ett fint hus att pynta!
La in även en bild på mig och Niklas från ikväll (Niklas lekte med min kamera och denna bild på mig är en av de få där han lyckades lägga fokus på mig istället för bokhyllan bakom) Jag tog en bild på honom som blev kanon på en gång :) Verkligen dags för mig att göra något åt mitt hår också, tur att jag har klipp/slingtid imorgon!

Inga kommentarer: