fredag, december 19, 2008

GOD JUL

Nu har jag packat så jag klarar mig över jul & nyår i Göteborg, en stor resväska med kläder, 2 datorer (en jobbdator och en privat), stora kameraväskan och icke att förglömma 2 kassar med julklappar!

Ikväll har vi varit riktigt flitiga och städat, tvättat, bäddat rent samt slagit in klappar. Phiu. Jag har inte riktigt fattat än att jag kommer vara ledig i över 2 veckor nu bortsett från några timmars arbetande nästa vecka.. Men jag var så duktig på jobbet och rensade hela skrivbordet från senaste månadens skräp, sorterade papper, tidrapporterade och helst hade jag velat rensa klart i mailen också men hann inte riktigt ta tag i det utan det får bli någon kvälls sysselsättning istället. Jag kom till och med ihåg att sätta mailen på "out of office" vilket jag alltid glömmer bort annars! Så julledigheten, här är jag!

Hade en hel påse med julklappar att kånka med mig hem från jobbet oxå.. kände mig som en riktig packåsna med 2 kassar, en handväska samt datorväskan.. hade lagom ont i armarna hemma sen!

Iaf, imorgon styr vi kosan, vid lunchtid, mot Västervik. Där kommer vi befinna oss till ungefär måndag-tisdag för att sen forsätta roadtrippen tvärs över landet mot Götteborg! Där ska vi fira jul och nyår! Jag har höga förväntningar om min ledighet på "hemmaplan" bland vänner och familj. Åh :)


Hoppas förresten att jag lyckas bättre med porträttbilder på mina brorssöner denna julen än förra..

GOD JUL alla läsare!

Inga kommentarer: