lördag, december 13, 2008

lucia

Hej bloggen, ett tag sen sist nu.. tappat gnistan lite för bloggskrivande på sistone.. så ni trogna läsare får ha lite förståelse, jag får fundera lite vad jag vill med bloggen egentligen.

Idag är det lucia, jag och Niklas var en sväng i Breviks kyrka ikväll och luciakonsert. Det var mysigt. För en vecka sen exakt var min fina barndomsvän (helt otroligt att vi känt varann i hela 20 år redan) Heli i Sthlm på besök. Vi hann med en utekväll med Marja på fredagen, bio på lördagen samt cosmonova på naturhistoriska muséet och middag ute på söndag, shopping på måndagkväll o slapp hemmakväll på tisdag för att sen hemgång för Heli i onsdags. Var jättemysigt att få ses igen vännen!

Fler bilder finns på bloggen, Heli har taggat mig på ett antal, så gå in där och titta :)

2 kommentarer:

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

Mirjo, jag vill att du har bloggen kvar...nu när du bor så långt bort vill jag läsa om vad som händer i ditt liv...man behöver inte skriva varje dag, det gör ju inte jag....typ 1 gång i veckan...hhiihih...kramis

Mirja sa...

tack Karin, du är söt! Kul att du läser här iaf :) KRAM