söndag, december 21, 2008

hälsningar från Västervik

Niklas sitter och kollar på en film på teve som jag redan sett så jag sitter här och surfar lite tack vare ett trådlöst nätverk från någon granne här som jag hittade, hih! :) Kan lägga upp lite fina bilder jag fick idag från vår promenad genom Västervik, helt otroligt vackert soligt väder med knallblå himmel och kyligt i luften!
Vi kikade på fästningen i stan, den var liten, jag blev lite besviken då jag förväntade mig något i lik med Bohus fästning..
Sen gick vi strandpromenaden från fästningen till city, jag blev förvånad hur snabbt man kom fram, tog bara några minuter.. gulligt :)
Kyrkan i Västervik är dock enorm (och jättefin). Såhär stora kyrkor har jag inte ens sett i Sthlm. Lite galet det kan vara ibland eller hur? hehe.
Jag är verkligen superkär i min vidvinkel-glugg! Ser ni hur fint den fångar allt?! :) Och färgerna är fantastiska! Jag har lagt upp alla bilder helt oredigerade här, enda jag gjort är att ha gjort bilderna mindre samt lagt in vattenstämpeln. LOVE!

Inga kommentarer: