måndag, december 22, 2008

2 dagar till jul...

Idag har vi varit på Lager 157 här i Västervik, vi hade inte ens en aning om att det fanns här men så råkade vi köra förbi en skyld där det stod... hehe, knasigt. Men jag hittade inget tyvärr. Så vi åkte hem till Niklas mormor och morfar en sväng istället, de är så rara.
Har försökt jobba lite idag men jobbdatorn har strulat lite, den hade fått en fnatt och trodde att det var 12 januari 2008 imorse.. mailen jag skickade då blev daterade till just det datumet så jag tror jag kan ha gjort en och annan lite förvirrad. Heh. Har väntat på mail från en seg fransman i flera veckor nu och imorse hade hon skrivit att hon jobbade med min förfrågan nu och skulle återkomma under dagen, tror du jag fått nåt mail? nä, just det! Gah!

Imorgon styr vi kosan mot västkusten och min söta familj, ska bli underbart!
Hörs vi inte innan jul vill jag önska er alla en riktigt God Jul!

Inga kommentarer: