måndag, januari 05, 2009

sista natten i gbg

Jag borde packa ihop alla sakerna här hos mamma o pappa nu, men jag har ingen lust. Vill liksom egentligen inte åka hem än. Åkte en sväng till gamla jobbet i Kungälv igår och åt lunch med alla härliga! Åh vad jag saknar som massor nu, de är verkligen bäst. Och sen åkte jag in till Gbg och träffade Vero över en fika, sen kom även Jenni o till sist Stina och var så himla mysigt att ha vännerna samlat över en gemensam sista fika, sista kvällen hemma för denna gången. Skulle kollat lite i affärer oxå men - för kallt för att våga sig ut från caféet! Shit va kallt det varit de senaste dagarna förresten, minus 11-12 har det varit idag.. brrr.
Imon blir det alltså hemfärd. Ser inte alls fram emot att köra helt själv upp till Sthlm, shit va trist, 50 mil liksom, gah, 5 timmar..
Märkte just att jag verkligen inte skrivit ett enda inlägg under tiden jag varit i gbg nu, dåliga mig. Men jag skyller på att föräldrarna har urkass uppkoppling här och jag knappt varit inne på nätet. Julen var trevlig hos mamma och pappa och med bröder o familjer, full rulle på brorssönerna när jultomten kom med alla paketen, jag hann knappt reagera förräns allt var över.. heh. Mellandagarna hann jag och Niklas med en bio, hälsa på Jenni och katten, även Suvi, Juha och Nikki (så söt), gå lite i affärer o sånt. Nyår spenderades hos Hanna och Conny! Mkt trevligt! Och sen 1/1 var Niklas tvungen att åka hem och jobba igen så jag blev kvar i gbg ett tag till för att passa på att träffa ännu fler vänner. Fredags med Mario och Wille hos Karin, lördags med Maria V och Anso, samt Hanna på kvällen sen, söndags med Annu och Wii :) åh, varför ska alla fina bo så långt från Sthlm för?! Hade jag kunnat så hade jag packat ner er alla i en resväska o tagit med mig upp imon! :)
Återkommer mer hemifrån sen med bättre uppkoppling med lite bilder samt mina nyårslöften! God fortsättning!

Jee hjärtat, imon kommer jag hem - med Wii fit, jag ska se till att spöa upp dig i allt - och överrösa dig med kramar såklart :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknat & läsa din blogg så nu får du ta igen dig ;) Kram Satu