torsdag, januari 08, 2009

hur det egentligen gick till på julafton

Bättre sent än aldrig, lite julaftonsbilder från vårt firande.. roligt, livligt och smått hysterisk!

Vi åt goda finska "joulutorttuja".

Bror med sin nya Canon, lika exalterad som jag då jag köpte min systemkamera.

Varför tomtedräkter när man kan vara Batmans resp Star Wars Storm Troupers?!

Äntligen kommer jultomten!!!

Nästintill kaos minuterna efter att jultomten säger hejdå och lämnar alla julklapparna åt "hyenorna".

Benjamin fattar inte riktigt det där med julen än, vad som är så hysteriskt spännande.. storebror försöker förklara.

Vi underhåller Benji genom att pynta honom lite - inte alls uppskattat.

Han hittade pärlssnören som var mycket mer underhållade!

Jag fick oxå paket, jee!! Denna fina tröja som jag dragit på mig här bland annat.. undra va som fanns i detta paket :)

Vid kvällens slut hittade jag mina bröder lekandes på golvet med barnens julklappar...

1 kommentar:

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

vad roligt ni verkade ha på julafton, alltid roligare när det är barn med! kram