måndag, januari 26, 2009

nyansen blondare

Idag firade jag ettårsjubileum på mitt nuvarande jobb, vi firade med tårta, dock inte mig utan D som fyllde år, log lite för mig själv och fantiserade att vi firade min ettårsdag istället.. hihi.
Däremot firade jag mig själv lite mer konkret genom att unna mig ett frisörbesök, håret resulterade i mycket ljusare nyans o form av 2 olika färger av massa ljusa slingor och med en ask-toning på, superfint. Blev mycket nöjdare nu än sist. Så kasst ljust nu så jag kan inte ta bild nu utan det får ni se en annan dag istället.
Örebrohelgen också ja, superkul att träffa tjejerna man hängde ihop med dagligen under studietiden. Så många galna minnen vi skrattade åt, vi var ju helt knäppa, och så många knasiga fester och utekvällar, så många människor som vi tappade kontaken med och undrade vad de gör nuförtiden. Och sist men inte minst hade vi ju mycket att uppdatera varann med i våra nuvarande liv, mycket att analysera, precis som vi underhöll oss med på kvällarna hos varandra i våra små studentettor. Tack för en supertrevlig helg tjejer! Vi ses hos mig i maj! :)
Hade passat så fint med en bild på oss här nu men de enda bilderna jag har är såna "gammaldagsa" framkallade pappersfotografier ni vet (vad heter dom egentligen?), då digitalkameror fortfarande var väldigt sällsynta under vår skåne-era iaf.. Och den här helgen fotade jag fasansfullt katastrofalt nog inte en enda bild med min kamera jag släpat med mig (jag blir så depp av regn och dimma och dåliga ljusförållanden och vägrar fota alls då jag är väldigt allergisk mot kamerablixtar), men Eva tog någon bild som jag ska be henne skicka över till mig. Eva, skickar du över? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul med ny hårfärg! Men rakarns dåligt att vi inte tog så många bilder i helgen, men det var ju så grått! Fast väldigt kul!!!! Tack flickor!!

Anonym sa...

Självklart ska ni få bilderna :)