fredag, augusti 25, 2006

"Förresten, är du gift?"

Hej. Äntligen har min ryggont från Köpenhamn släppt. Gått runt halvinvaloid hela veckan och jämrat mig på jobbet.. lagom till fredag mår jag bra igen. Kul att även ha varit sjukt trött HELA veckan och sen på fredag bli pigg och orka jobba igen. knas. Eller så har det soliga vädret idag gett mig energi? Jag är mest övertygad om detta.
Tadam, på måndag börjar vår nya teamledare, alla är spända. Det är säkert han oxå. Även Karin kommer tillbaka från sin semester, skönt, för det har varit väldigt tomt utan henne (hon sitter mitt emot henne och vi har verkligen sjukt kul ihop om dagarna). Nu har ju även Liselott och Maria kommit tillbaka från sina semestrar så nu har jag mitt ordinarie gäng att hänga med igen. Elin är dock på semester, gick i veckan nu (senisen).

På lördag blir det Skagen med jobbet. 8 från reklamen och resten från lagret.. dvs 6 tjejer (2 killar från reklamen ska med) o 62 killar (60 från lagret). Undrar hur galet det kommer bli? Lagerkillarna super nog mest som vanligt. Jag, Liselott, Karin, Maria, Mia och Anki får väl supa ikapp.

Dagens sötaste citat i rubriken förresten. Träffade på en supertrevlig lagerkille som jag brukar hänga o snacka med efter jobbet ibland.. precis när jag skulle gå så avbryter han..
...
"Nä, mest förlovad"
"Jo jag tyckte jag såg en fet ring på ditt finger"
"Jo..."
"Ja men det är ju nästan som gift då" *knasig min*
*flinar för mig själv och säger hejdå*

Inga kommentarer: