onsdag, augusti 02, 2006

tittut.

Dåligt av mig jag vet. Skäms en aning men nu är det sommar och faktiskt FINT väder till o med. Då måste man inte sitte inne och blogga på sin fritid. Blogga gör man när det regnar och åskar såsom nu. Lite småmysigt och jag klagar absolut inte, mammas tomater behöver vatten (själv orkar jag sällan vattna). Snart blir vi utslängda ur huset. På lördag dimper mamsen och pappsen hem och då får jag, Martin och Tom dra. Knö oss i den lilla lägenheten. Jag tycker det ska bli rätt skönt med sina egna saker igen, våra fina saker.
Snart ska jag kila från jobbet och hem via ett pass på Sats. Känns att jag inte tränat på ett tag nu, helt slö och jobbig. Men nu är det augusti och jag ska bli duktig igen. Har även tagit tag i mitt icke existerande pass och gjort efterforskningar om dubbelt medborgarskap och vilket lands pass som eg är bäst. Det nya biometriska svenska eller gamla finska (som för övrigt är giltig i hela 10 år men som dock är betydligt dyrare än det svenska). Tror jag skiter i att få svensk medborgarskap och satsar på det finska även i fortsättningen, har ju funkat bra hittils.

Min hjärna protesterar, antingen mot att inte få semester eller bara värmen. Jag är iaf och har varit helt slö i flera veckor nu.. kan ju vara att jag inte tränat heller förresten... iq noll.

Imon ska jag äntligen till Synsam och fixa brillor. Känns som det kan va rätt bra att ha ibland. Ska även kolla om jag kan fixa klipptid till frisören.

O, jag skulle ju träna, exakt 60 min på mig till mitt pumppass... auf wiedersehen!

1 kommentar:

Linnéa sa...

tack så mycket..:) jag spanade på den länge, men var osäker.. men så klickade jag hem den för 74,50 och den var jättefin! trivdes som sjutton i den..:)

min sommar har varit underbar!!! hoppas din oxå varit det.