onsdag, augusti 16, 2006

utmaning.

Jag utmanar mig själv från Linnéas blogg!

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

Prepressgrafiker
Originalare
Telefonförsäljare
Layoutare

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Cast away
Shrek
Grease
Bridget Jones diary

3) Fyra städer jag har bott i:
Malmö
Alicante
Göteborg
Kristianstad

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Vänner
Simpsons
Seinfeld
Top Model

5) Fyra ställen jag vill åka till:
USA (LA)
Brasilien
Island
Nya Zeeland

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.ica.se
www.aftonbladet.se
www.resume.se
www.mail.com

7) Fyra favoriträtter:
Allt Martin lagar
Musslor i vitvinssås
Grillat
Sushi

8) Fyra ställen där jag trivs:
Finland
Lund
Köpenhamn
Hemma

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
Larsemil
Eva
Du?
-

1 kommentar:

Anonym sa...

hej.

mie haastoin siut toiseen meemiin.. :)