fredag, september 15, 2006

fredag idag.

Hej, nu sitter jag här på jobbet o har inte så värst mkt just nu, kanske skulle kunna ta tag i nästa veckas hög... jag får fundera lite på det iaf.
Idag ska vi få besök av Fredde o Cecilia. Roligt! Undrar vad dom vill göra i gbg? Om det är sol så har jag bestämt att vi ska åka o grilla vid havet imoneftermiddag.
Igår var jag o Martin så duktiga efter jobbet, åkte o handlade på coop (usch, ja, jag skäms som en hund), hämtade ut företagspost, handlade grönsaker på grönsakslandet, köpte lite försenad födelsedagspresent till Fredde, åkte hem, lagade chili con carne, dammsög hela lägenheten, vek kläder o tryckte in allt i garderober (mina kläder har mest bott på golvet hela hösten), gjorde iordning i bokhyllan, sydde kuddöverdrag till mina nya svankkuddad till den nya röda soffan, tejpade upp bilder på mig, Martin och Tom på halldörren samt städade i toaletten. Visst var det duktigt gjort? Nu har vi väärldens finaste lägenhet igen. :)
Ikväll blir det träning samt synsam, och paella med skånegästerna såklart!
Trevlig helg på er alla. Ciao!

1 kommentar:

Linnéa sa...

jäklar vad mycket ni hann med!
och roligt att du skäms för att handla på coop..;)