söndag, september 10, 2006

massa nytt hemma


Min och Martins nya underbart röda soffa (konstig bild me massa skräp med på bordet). Helt vacker iaf... o nya soffbordet.
Har sålt gamla soffan loftsängen oxå.
Sen har jag blivit sååå duktig o tagit tag i min träning igen. Jag o Annu tränade både fredag (världens roligaste dansklass) och nu idag (vår gamla hederliga bodypump. Ska testa att träna på tisdag morgon INNAN jobbet.. undrar hur det är?
Nu måste jag lägga mig i nya soffan o slappa lite till så jag e pigg till jobbet imon...
Ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jag fick katalogen idag :) Jag har sett iallafall en sak som jag behöver... kram kram

Mirja sa...

vad bra! hoppas vi syns på måndag då! =) krya på dig

Anonym sa...

Vi har med funderat på de där "tre"borden från IKEA (om dina är från ikea dvs för de liknande dem).

det såg jädrigt snyggt ut så som du hade det!