onsdag, september 06, 2006

Jag och mina Lindbergs.

Hämtade mina efterlängtade brillor idag. Kärlek vid första ögonblicket. Åååh, fina fina fina, mina nya Lindbergs. Trodde inte man kunde se såhär skarpt som man gör med dessa (tror jag haft en aningens svaga linser kanske).
Jag har pengar igen oxå! fick 800 rabatt på glasögonen då dom var 3 veckor försenade..
Fick även 2000 + 2000 så nu är jag mig lik igen... kollar runt på zoovillage/streetoutlet och planerar nya inköp. Idag hittade jag mina grå favorit-acnejeans, en rosa/röd elvine-hoodie samt grå adidas luvtröja på outleten, himmel! Tror jag ska beställa imon... hihi.
Nä nu ska jag beundra mig själv igen och min nya look. Den nya sofiskerade Mirja, men vita skjortor och kavaj får ni ni nog inte skåda mig i än på ett tag ändå..
/M

Inga kommentarer: