onsdag, september 27, 2006

Sveriges lätt mest underhållande arbetsplats!

Sitter här med Marit Bergman i öronen och småflinar här för mig själv. Helt otroligt vad allt är huller om buller här hos oss på reklamen (eftesom jag har en allmän blogg vill jag inte gå in närmare på detaljer). Min o Karins stora uppgift idag har varit att hitta fina bilder på Henke Lundqvist för att pryda fönstren vid våra platser (jag hittade mest fina på Ljungberg som poserar här så fint nu).. fikarasterna har varit en samlingspunkt för att stämma av spända läget hos övriga profilerna. Eftersom vi är ett gäng med 5 st från alla olika profiler (förutom jag o karin som är på kvantum) är det helt ypperligt!
Eftersom jag är väldigt klar med mina jobbhögar sitter jag här o surfar runt o letar efter en kompis till Tom. Hittade den urgulligt fina missebebisen nyss som jag tänker sätta mina klor på!
Annars är det bra här. Omorganisationer går framåt med mycket hysch hysch.. allt vi får reda på är via rykten nästan... jobbigt att hålla på att sålla hela tiden.. och rekryteringen av de 20 nya är i full gång, vi bara växer o växer.. snart är vi uppe på 100(?) pers på "lilla" reklamen.. fast många är ju extra bara nu under produktionsflyttstiden..
Nä nu är kl snart dags för hemgång. Behöver vila mitt huvud med lite städ och matlagning hemma. Men innan det ska jag göra en pdf på värnamos egna sidor.
Besitos!

Inga kommentarer: