lördag, juli 21, 2007

mättast

Hemkommen från en riktigt mysigt restaurangbesök på Paros. Souvlaki med tsatziki och råstekt potatis på min tallrik. Niklas åt lammbiffar. Mkt goda dom med kan jag medge. Massa oliver till förrätt. Mums. Det var en riktigt skön kväll ute oxå efter en tråkgrått på dagen. Vi har mest legat och kollat på arrested development istället. Åkte och sa hej till Jensen oxå! Han är ju för söt den lille missen, man ville bara nypa honom på kinderna och gulla. :)
Nu blir det "bäst i sverige" filmtajm. Niklas kom nyss med coca-colan. Snälla hjärtat! Jag kan bidra med en kram.. krypa ner under täcket i sängen där han väntar.
Ps. Min externa hårddisk är sönder tror jag. Den kommer inte alls upp på "den här datorn". Hur får jag den att synas för att kunna få ut alla dokument?! Någon? Hjälp! Ds.

Inga kommentarer: