torsdag, juli 12, 2007

onödigt vetande.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Får man inte ändra till sur? Tanten som kl 23 ringde på i min porttelefon och ville bli insläppt. Jag sa nej eftersom jag inte fattade vem det är och vart hon skulle. Blev helt tvärförbannad när hon ringde på 10 minuter senare. Hon ville till våning 7 men hade glömt sina glasögon hemma och kunde inte ringa rätt person. Hmpf. Hon bodde trappan brevid.. hon sluddrade.. hon var säkert en massmördare som ville åt mig och Tom.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag och Mario hade nog precis parkerat bilen.
Vad gjorde du för 15 min sedan? La in nya användare i brica och startade v32 aktivitet där.
Det sista du sa högt: Du får tänka ett snäpp längre ju!
Det senaste någon sa till dig: Bara det var rätt person nu.
Vad har du druckit idag? Te och juice.
Vad var det senaste du åt? En macka.
Vad var det senaste du köpte? En macka.
Vad är det för färg på din ytterdörr? sån vanlig, furu?
Vad är det för väder hos dig nu? Uppehåll, tjohoo!
Godaste glassmaken? Allt. just nu hade jag varit sugen på blåbär.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek nej men förälskelse.
Sover du tungt? Ja.
Drömmer du mardrömmar? Nej, minns inte när sist ens *peppar peppar*
Trivs du med ditt jobb? Både och.
Favoritklädsel? Jeans, vita sneakers och min gråa luvtröja.
Favoritlåt just nu? Oj. Igår var det " a song for europe".
Vad ser du om du tittar till höger? Tom Mac-plats... det är ju lunch!
... är på lunch...
...tillbaka!
Vad gör dig glad just nu? Att det är fredag imon :)
Vad ska du göra härnäst? Skicka iväg Hem&Fritidsbilaga v33 och v35 på första korr.
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Småirriterad.
Favoritgodis? Geisha och salmiak.
Kläder just nu? Slappa mellanblå jeans, svart/vitrandigt linne, vit kofta och hjärthalsband.
Sommarplaner? Jobba.
Hur många kuddar sover du med? Två, den andra har Tom roffat åt sig.
Spelar du något instrument? Nä.
Morgon eller nattmänniska? Natt.
Är du kittlig? Hmpf.
Snarkar du? vet inte.
Äckligaste insekten? Myggor isf.
Stökigt eller välstädat? oj, både och. Mest stökigt.
Längtar du mest efter just nu? kram från Niklas.

Inga kommentarer: