onsdag, juli 04, 2007

nya projekt

Mitt nyaste projekt heter "att göra om i badrummet". Kom på det häromdagen att jag faktiskt behöver rusta upp lite.. nytt fyrkantigare handfat (sån med lådor/hyllplan under). Ny spegel (den gamla är förskräcklig med belysningen och hyllplanen bakom). Jag vill helst bara ha en superstor spegel som täcker större delen av väggen utan någon förvaring bakom, bara ett enkelt hyllplan under eller nåt, och sen en superbelysning så det går att sminka sig perfa. Sen vill jag eg ha annat kakel än mitt ljusgröna jag har..men så seriös ska jag inte vara just nu. Toastol, just ja, en ny coolare oxå tack! Finns det inga toastolar som ser mindre klumpiga ut än alla standard? Standardsaker är trist. Men min duschkabin är fin. Eg vill jag ha badkar men det är snyggare med duschkabin. Men tvättstället som är monterad på väggen i duschen fick jag av igår. Den sprack och lossnade från väggen. Suck. Så en ny sån oxå isf. Hoppas någon av mina bröder vill hjälpa mig. Sen får de gärna ställa upp och hjälpa mig att fixa det sista i mitt kök oxå, listerna, fast det kanske jag kan fixa själv oxå.. och montera upp hyllan i döutrymmet brevid kylen. Sist men inte minst ska ju hallväggarna målas om oxå... i nån ljus latte, så de matchar byrån. Yeah!
Ska kika lite extra på badrumsavdelningen på IKEA ikväll med Jenni (vi har lite samma projekt på g nu så det är kul att ha någon att dela sin projektresearch med).

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej!

sinut on haastettu! :)

Ella sa...

Vad kul att renovera. Latte är fint, det har vi sovrummet. Kaffesugen varje morgon ,)

Tack för kommentaren hos mig.

Anonym sa...

Gäääääääääääääääääsp

Mirja sa...

Anonym:
Haha, uppenbarligen inte "gäääsp" då du suttit o läst bland mina inlägg från 21:14-21:36 och framåt. :P

Anonym sa...

tråååååkkigt