söndag, november 08, 2009

på turné

Vi fick ett ryck på onsdagkväll och bestämde oss för att packa bilen i fredags morse och bege oss till göteborg över helgen (gick supersmidigt att åka med Silas i bilen, han vaknade bara till halvvägs då vi stannade för matpaus). Egentligen hade vi tänkt nästa helg men passade bättre med denna ändå. Oj vad vi har passat på att träffa folk. I fredags kom vi bara hem till mina föräldrar dit även min bror med familj kom. Roligt att introducera Silas släkten. :) Igår gick vi en promenad ute och sen eftermiddag/kväll spenderades hos Conny och min kusin Hanna. Tack för en trevlig middag! Idag åkte vi till stan för brunchdejt med Anso och Maria med karlar. Så roligt att träffa Marias söta lilla Olivia också! Silas och Olivia får ordna en lekdejt när de blir lite större sen! Hihi. Vi hann även med en sväng till Tuve idag eftermiddag till båda mina bröder. Fika hos den ena och middag hos den andra! Perfekt! Nu är vi ganska så slut här hos mormor och morfar, blir nog strax läggdags för oss här, Silas snarkar redan, sött! Imorgon är en ny dag och nya besök! Huhh, man vill ju hinna med så mycket när man väl är i Göteborg, samtidigt som man inte kan stressa runt längre när man har en bebis att ta hand om..

3 kommentarer:

Jenni sa...

Vill ni komma förbi hem til oss vid halv 6 tiden imorgon? Kan det passa bra?
Är nog hungrig så dags så jag kan slänga ihop nån enkel mat till oss alla (kanske inte till Silas då..)! Kram

Therese sa...

Kul att visa upp lillen för alla =)

Anonym sa...

Vi saknar Silas redan!
Många kramar Hanna