torsdag, november 19, 2009

tordagsäventyr

Imorse var jag helt slut efter en rätt jobbig natt då Silas inte alls velat släppa bröstet, puhh. Så fort man skulle flytta upp honom i sängen lite så vaknade han till med ett illvrål och började leta efter tutten igen. Behöver jag säga att jag inte sov så många timmar inatt? Gäsp! Jag gick iaf upp kl 9:30 och lät Silas sova vidare lite (klart han var trött då), jag hann klä på mig, sminka mig samt nästan äta frukost innan Silas vaknade. Sen bytte vi blöja och klädde på honom för att åka till Malin och Ella en sväng eftersom vi fortfarande inte setts även om det gått 5 veckor redan sens våra små kom (de låg på BB samtidigt som oss och fick Ella dagen innan, men vi hann inte ses alls då jag plötsligt blev flyttad från "vår" avdelning till en annan pga platsbrist). Tack för en trevlig förmiddag! :) Sen passade vi på att åka förbi mitt jobb en sväng eftersom det låg på vägen. Roligt att få träffa alla igen. Silas fick en jättefin Villervallapyjamas och ett födelsedagståg som han kan pryda sina kommande 6 födelsedagstårtor med :)

Inga kommentarer: