fredag, augusti 06, 2010

bilen såld

Min fina pärla har blivit såld nu. Äntligen! De kommer och hämtar den idag. Har redan fått pengarna, leker med tanken att sticka iväg med bilen, ta pengarna och aldrig komma tillbaka :) Skojja! Men ärligt, så är det med sorg i hjärtat jag lämnar över bilen till den nya ägaren idag. Bilen har varit min trogna följeslagare i över 6 år och min första. Den har varit fantastisk och jag har älskat att köra den, inga fel eller brister. Men det som jag är glad att den nya ägaren är mycket nöjd och glad över bilen också. Han ville så gärna ha den att han knappt prutade, jag drog av lite för slitna bromsskivor bara. Batteriet (som krånglat nu när bilen stått still) åkte jag och fick bytt till ett nytt i tisdags. Så nu är den tipptopp! Åkte min sista tur med bilen igår, fick nästan en tår i ögat och kände mig så töntig! :)


Hejdå lilla bilen, tack för de 6 fina åren ihop! Nu flyttar du till skogen i Småland och kommer att få ett riktigt härligt liv där med, bort från storstadsstressen!

Inga kommentarer: