söndag, augusti 08, 2010

finland

Några bilder från semestern.

Uppe på däcket på båten, Lidingö i bakgrunden, vi åkte förbi Brevik där vi bor.

Första anhalten på finska sidan, Yyteri, en jättesandstrand.

Sen övernattade vi i Vasa, fint hotell mitt i smeten.

Väl framme på landet. Här besökte vi min moster som har massa får och lamm. Söta.

Varmt och då är det perfekt med poolplask.

Min brorsson Eric är en riktig fotonörd! Vi fotade ikapp!

Kul på landet!

Min farmor, min son, min bror och min sambo.

Farmor igen, Silas drar sin kusin i örat vilket vi tycker är lite festligt.

Här är vi alla samlade. Jag, svägerska, min brorsson, mamma, en till brorsson, Niklas, Silas och min bror. Nedre raden min farbror, farmor och pappa.

Mycket sällskapsspelande.
Mackan och Jensen.

Denna gillade Silas!

Många mil i bilen men ändå var humöret på topp! Det är vår duktiga kille det :)

2 kommentarer:

Annika sa...

Vad härligt det ser ut!!! Gillar Silas leende vid matbordet :-) och den stämningsfulla bilden ner mot vattnet... Mmm!

Castor & Emilia sa...

Jag såg din kommentar om att du har många besökare och ingen som lägger in någon kommentar. Jag vill bara identifiera mig som en av dina "flera-gånger-i-veckan-besökare" :-)
Jag heter 29Oktober på familjeliv och vi sågs på Vincent utförsäljningen som du så snällt tipsade om. Tack för det igen :-)

Jag tycker det är jätte-kul att läsa om Silas framsteg och dagliga straptser eftersom han är lika gammal som min son Castor.
Hoppas du inte låser bloggen och berätta gärna mer om Silas. Han är så duktig :-) Castor går också några steg stannar och tar sen ett eller två steg till men inte lika bra som Silas än :-)

Hoppas vi ses någon gång :-)