fredag, augusti 06, 2010

sorterar

Kikar igenom alla bilderna från Finland nu och rensar och sorterar. Tänkte även framkalla en del och göra till ett album då det var så många fina på familj och släkt där uppe. Håller även på att göra en mapp där jag samlar allt jag ska lägga upp på bloggen. Tror jag hinner få upp dom under morgondagen. Men nu är det fredagkväll och jag har suttit vid datorn tillräckligt. Silas sover så nu ska jag och Niklas ta fram en chipspåse och lite godis och sätta oss i soffan och se Seinfeld (inte många avsnitt nu tills vi sett klart alla säsongerna).

Här kommer en liten film på Silas från Finland som jag tänkte dela med mig av. Det var ungefär det här han underhöll sig med hela semestern.

1 kommentar:

Annelie sa...

Åh, vad duktig han är att gå med gåvagnen! Max är betydligt försiktigare när han går med sin.