onsdag, januari 26, 2011

händelserik onsdag

Oj vilken pärs att vara på förskolan en hel dag med 15 småbarn mellan 1-3 år. Full rulle så att säga. Jag är helt slut, var det redan i eftermiddags när vi åkte hem. Silas verkade inte nämnvärt mycket tröttare ikväll än vanligt, konstigt. Ändå sov han bara 1 timme på förskolan (jag med) tills han öppnade upp sina blå och det var full hulabaloo igen. Det var en mycket intressant och soft dag tycker jag. Kul att få se hur det kan se ut en vanlig dag på Vattendroppen. En snart treårig liten kille charmade mig där totalt med sina läskiga historier om blixtar, monster, spöken och tigrar i Afrika. Han ville att man skulle skrämma upp honom och var helt faschinerad av allt läskigt. Så jäkla go unge! De hade så roliga saker att berätta, de som pratade där. Vilka små underhållare alltså, jag och de två andra föräldrarna smälte helt av de fantastiska historierna.

Och sist men absolut inte minst, snarare störst, vill jag gratta min fina vän Annu som ikväll blivit mamma till en gudomligt söt liten Elliot efter många timmars kämpande! Välkommen till världen! Vi bokar in en gbg-helg så snart vi kan och kommer och hälsar på er! Som jag längtar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej jo ja kom in på din sida när ja sökte på one piece.. har nämligen beställt en där å fick tyvärr returnera den eftersom storlekarna va helt åt ...... men nu säger dom att dom ännu inte fått in någon.. sände den för en vecka sedan.. tänkte om du va tvungen å skicka tillbaka den å sen om de tog lång tid då me.. vet juh som sagt att de dröjjde evigheter innan dom ens skickade den..//sandra

Eskimo sa...

^^ tack.