måndag, januari 10, 2011

solig morgon

Så fint livet är! Nu känns det som jag verkligen maxnjuter av min sista mammaledighet här (att vara sådär riktigt 100% ledig). Jag kommer dock fortsätta att vara mammaledig en dag i veckan även när jag jobbar och det känns himla bra nu måste jag säga. Idag ska vi besöka öppna förskolan en sista gång. Sen blir det en sväng till Lidingö C tänkte jag, bara ströva runt lite. Underbara mammalivet som börjar lida mot sitt slut och mot nya dagis/jobbrutiner för våran lilla familj! Riktigt spännande vår har vi att se fram emot!


En lite suddig webcambild, Silas lagom road av mammas bloggande.

2 kommentarer:

Malin sa...

en sån söt bild på sonen din :). Nu har jag beställt n citiz & milk till F i födelsedags present. Den borde komma nästa vecka. Jobbigt att behöva lägga undan den en hel månad bara! :)

Malin sa...

ja just det, LYCKA TILL imorgon :) <3