lördag, februari 16, 2008

shoppingtur idag

Hej, här är mina fina nya skor. De till vänster är Niklas nya skor. Båda är fina men mina är ändå coolast. Lite guld på o så för jag förtjänar sånt :)
Vi hittade inte bara skor i stan utan även chai-té och sån chaisirap (så jag kan göra såna goda chailattes som jag alltid köper på caféer). Och sen kom jag på att man måste ha en sån mjölkskummare också så vi knallade till Åhlens och hittade en snygg från Bodum. Åhh, så perfekt.
Doftar pommes från köket nu, de är nog klara i ugnen snart, borde börja steka köttet.. och värma bearnaisesås! och salladen oxå juh, den får Niklas göra... och sen efter maten kan jag göra oss varsin chailatte med massa skummad mjölk! Härligt! Nästan lika härligt som vädret varit i Stockholm idag, strålande sol och snötäckt backe med en del minusgrader.
Nu laga mat!

Inga kommentarer: