torsdag, februari 07, 2008

still going on

Imon är det fredag igen, vart tar veckorna vägen? Har snart varit på Core Comp i 2 hela veckor. Känns fortfarande roligt fast jag under större delen av idag brottades med ett urkasst system jag skulle lägga in bokningar... bara för att det krånglade så var jag tvungen att ta luren och ringa till bokningsansvariga i London o försöka förklara läget o problemet för en britt. Det blev ju inte bättre av att hon pratade superbrittiskt och fort som satan.. hmpf. Måste skärpa mig med min engelska.
Dags att börja planera denna helgen oxå, jag tror jag vill möblera om lite i min lägenhet o göra det lite fint så jag kan ta en bild o visa er! Sen vill jag kika in melodifestivalen på lördag.. på dagen kanske gå runt lite i stan... ta en chailatte nånstans o bara flumma lite, förutsättningsvis att det är fint väder.. eller så vill jag testa Kopan yang (sorry för chanstagning på stavningen) på söder, eller istället ta ett säkert kort på goda creperiet på bondegatan.. Gaaaah! Skulle kunna tänka mig att gå en promenad på Djurgården oxå om det är sol.. och ta med min kamera kanske?
Idag träffade jag Jenni över en fika i stan efter jobbet, mkt trevligt... tack för trevligt sällskap sweetie. Så konstigt att ha alla sina nära o kära på obehagligt långt avstånd nuförtiden.. aja, man kanske vänjer sig? Måste se till att skaffa en lite mer frekvent vänskapskrets här oxå att hänga med.. Men det brukar väl falla sig rätt naturligt efter ett tag när man känner sig redo.. Jag har ju träning o kvällskurser i foto att ta tag i oxå, icke att förglömma operation att hitta ny snygg/fräsch lägenhet. Hui!


Ett evigt hopplöst shoppingknarkfall.. Senaste tillskottet, såå Mirja! :)

1 kommentar:

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

vilken schysst väska, helt i min smak! Kram