söndag, februari 03, 2008

en vecka nollåtta

Tjena Tjena (säger alla nollåttorna verkligen så?)
För en vecka sen hade vi precis fått klart det sista med min egen lägenhet i gbg och städat det fint. Och nu en vecka senare sitter jag här, på golvet i min nya lägenhet o surfar runt lite.. Det ser fortfarande ganska stökigt ut, men sakta men säkert börjar det bli bättre. Igår åkte jag o Niklas på en liten tripp till kungens kurva och ikea där, hittade massa roligt, hurts till badrummet, badrumsmatta, 2 lampor, diskställ, gardiner, 3 korgar etc. En snabbtitt på Mediamarkt resulterade i en länge önskad Garmin GPS. JAAAAAAA! Äntligen fick jag tummen ur och slog till. Garmin Streetpilot c510 till vrakpris.
Egentligen hade jag o Niklas planerat att gå på bio igårkväll men pga kraftig snöstorm åkte vi o handlade god mat och stannade sen hemma hos mig o pillade med nya sakerna.. jag mest med min gps :)

Nu vill jag ut o testa min streetpilot in action. Destination Stockholm Quality Outlet i Barkaby. Perfekt garmin eftersom jag inte har en blekaste aning hur man tar sig dit annars.. Skickar en uppdaterad rapport ikväll om den uppfyllde förväntningarna och om Barkaby var något att ha..
Ciao!

2 kommentarer:

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

coolt med GPS, vill oxå ha! Funkar den bra?

Mirja sa...

Den är underbar! :) perfekt i stockholm iaf! äntligen hade jag riktigt anledning att köpa mig en.. en en ny stad :) funkar superb!