måndag, februari 11, 2008

trött

Mums, fick nyss i mig varma mackor med prickikorv, rödlök, pesto, tomat och brieost! Gudomligt! Nu är jag glad igen, snart börjar amerikanska idol oxå, underhållning på riktigt hög nivå! :) Annars har det varit en vanlig måndag, fast jag blev kvar på jobbet till 19, pga tröga engelsmän. De hade fått för sig att vi inte förstod oss på deras system när det i själv verket var systemet i sig själv det var fel på.. så jag fick konstruera ihop ett riktigt pedagogiskt mail med skärmdumpar på hela skiten. Åhh så trött jag är på system som inte funkar. Skönt iaf att måndagen är avklarad nu. Jag o Niklas hade eg tänkt att gå o se Försoning på bio men vi hann inte till den 18:20 så vi får ta det en annan dag ist.. imonkväll kanske. Borde klippa mig oxå.
Imorgon blir också en hektisk dag med brief/skissmöten med en web-byrå om en nordisk kampanj jag precis blivit invald till.. verkar superroligt! :)
Nu blev jag trött. Jag drömmer om nya optik till min kamera o funderar på att gå förbi en butik på Odenplan imon efter jobbet o spana lite.. Längtar tills lönen kommer om 2 veckor nu.. fick ju inte riktigt en hel lön i jan då jag slutade den 25:e. Men februarilönen -tjohoo! Måste börja spara undan så mkt jag kan nu om jag ska köpa mig en lägenhet här sen.. galet dyrt här!
Nu är det Idol! Sköt om er allihop.. ni får ju ge er till känna alla mina hemliga läsare.

Inga kommentarer: