söndag, februari 03, 2008

I fell in love.

Jag hittade en supertuff tröja från wesc (titta coola sneda kragen) och en jacka (titta söta rosa/lila blomfodret) från Rules by Mary (sorry för avkapade ärmen i bilden, orkade ej ta ny bild). Stockholm Quality Outlet såg ut som freeport tycker jag.. små hus på samma sätt i en cirkel man gick runt.. Det snöade massor så jag var lite irriterad för att det var utomhus man gick.. aja. Fick världens sug efter en El Maco sen så vi åt varsinn innan vi kopplade in gps:en mot väpnarstigen igen. GPS:en var jättebra på ditvägen.. men på hemvägen tog den oss en liten konstig runda till karolinska sjukhuset, sightseeing i all ära..
Annars inget speciellt denna söndag, jag o Niklas har börjat kolla på Twin Peaks-boxen nu, mysig.
Måste hinna se ett avsnitt till minst ikväll, men nu är det dock En annan del av köping. Så underbar! Det doftar gott här nu, potatisgratäng i ugnen som frestar... mums. Måste steka upp fläskfilé oxå..
Imorgon är det jobb igen. Roligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att planera in i fröken Moilanens kalender:
Torsad 7/1, efter kl 16 innnan kl 18.10- fika med fröken Johansson. Plats: någonstans i de centralare delarna av hufvudstaden.

Mirja sa...

Jippiee! Nu har jag skrivit upp det i min outlook kalender så jag har en påminnelse. Jag ringer dig efter kl 16 och ser vart hon befinner sig så tar jag mig dit! Så roligt! :) Jag kan tyvärr inte rekommendera nåt fik så vi får improvisera och gå på känsla.. kramkram

Anonym sa...

Låter alldeles utmärkt! Om mitt möte slutar tidigare än beräknat så hör jag av mig. Ska inte vara ute i Solna som vanligt utan vid Klarabergsviadukten- så jag är på promenadavsånd från centralen. Hörs då! Kram