torsdag, juni 11, 2009

PoP

Idag började rean på Polarn & Pyret. Gah, jag var ju bara tvungen att gå och kika. Hittade lite smått och sött som var tvunget att få hänga med hem! Men tycker det är så sjukt svårt att välja vilken storlek man ska köpa. Idag blev det någon storlek större bebisen kan ha efter ett par månader (vi har redan en del strl 50). Och sen gick vi förbi en skoaffär och de hade ju bara sååå fina bebis-Nike skor (strl 18 så kan bebisen ha dom nästa vår sen) som vi också passade på att köpa! :) Ångrar mig nog lite att jag inte köpte mer på PoP, särskilt deras söta fleeceoverall som annars är rätt dyr men med rabatten helt överkomligt pris. Får nog gå förbi där en gång till imon eller i helgen!

Idag har det varit mycket bebisaktivitet i magen, som en liten alien som snurrar runt under huden, tappade ju koncentrationen flera gånger under dagens möten. Förstår inte riktigt när bebben hunnit sova egentligen, har för mig de ska sova mesta delen av dygnet nu ju. Min lilla snuttplutt! Vi längtar så enormt efter att få träffa dig i höst sen finaste bebisen!

4 kommentarer:

Annika sa...

Vad fint!O jag förstår att ni längtar enormt...Får man fråga om ni har tänkt på ngr namn än?

kram

Mirja sa...

jättesvårt med namn, jag har en favorit som jag försöker sälja in hos Niklas! Får se hur det går. :)

Therese sa...

fiiint!!! Mössorna va fina, sällan man ser svart o grått hos Polarn tycker jag. Har missat att de har rea :0 o jag som inte har nå pengar. Vet du hur länge rean håller på??

Linnéa sa...

jättesöta kläder..:) jag ser mycket fram emot att få höra namn SNART .;)