onsdag, juni 03, 2009

världens finaste

Idag såg vi vår perfekta lilla bebis, allt såg jättebra ut. Bebisen sprattlade, slogs med knytnävarna, ville inte alls ligga still, åååååh SÖT! Vi fick en mer utförlig mätning än standard och alla måtten var perfekta, helt normala, alla organen på plats. Vi fick även ett mer exakt BF-datum. Det stämde exakt med förra UL, 31 oktober 2009. Vi fick även veta om vi ska satsa på blå eller rosa kläder! Så självklart! Vad gissar ni? :) Vår skrutt! Den mest fantastiska bebisen ligger i min mage just nu och sparkar så det står härliga till! Min lycka är obeskrivbar och jag har ingen aning hur man ska handskas med såna här starka känslor av lycka som bebisen redan nu ger mig! Helt galet!


VUL v.9 (8+0). 2,3 cm.

UL v.14 (13+1)

rutin UL v.19 från idag (18+3)

3 kommentarer:

Linnéa sa...

men gud så kan du inte säga!!!! vad blir det??????? jag gissar på pojke!

trams sa...

Åh, vad roligt! :) Jag gissar också pojke :)

Anonym sa...

Åhh, vad sött!! :) Jag gissar på en flicka... Du måste skriva o berätta!!! :)
Kram Hanna