fredag, december 18, 2009

babyträff

Idag drog jag upp min sömntuta kl 11 för att vi skulle hinna i tid till mammababyfikan till kl 12 hos Annelie och Max. Hur kommer det sig att Silas väljer att ta sovmorgon just de mornarna när vi har en tid att passa? Samma igår morse när vi skulle till mitt jobb. Är ju så trist att behöva väcka honom när jag vet hur svårt det är att lägga honom oftast. I alla fall, fikan idag var förträffligt trevlig! Så kul att följa alla andra babysar i deras utveckling då alla är så jämngamla.
Hade tyvärr ingen egen kamera med idag men Annelie tog lite gruppbilder på våra babysar som jag vid senare tillfälle kan visa upp. Tills dess får ni en förhint här tagen med min apkassa kamera i mobilen. Jag dör en gnutta varje gång jag påminns om hur kass den är på att ta bilder inomhus..
Silas visar sig från sitt bästa jag och protesterar högljutt igenom hela fotosessionen - de andra babysarna sköter sig exemplariskt.. typiskt!

3 kommentarer:

Therese sa...

Silas här närmst???

Så klart han protesterar, vill ju va hos mamma o inte hos massa andra trissta bebbar ;)

Mirja sa...

Jo det är Silas i randigt längst fram och med illröd fejja av allt skrik :) Nä, mamma var så elak och drog honom från bröstet för att lägga ner honom på golvet för denna bild! Såklart han protesterade! :/

Therese sa...

Ja då va det inte så konstigt att han vart illröd av ilska.
Måste verkligen försöka ses igen efter jul här, vill ju träffa honom igen och komma o se hur ni bor. Kram kram