tisdag, december 15, 2009

tisdag den praktiska

Idag har det bara snöat massor så jag och Silas har hållt oss inne, dock har Silas inte varit helt nöjd, mest bökat och vägrat somna även om han varit så trött att ögonen gått i kors. Men sen kollade vi på lite program på tv3 Play och lillkillen tyckte nog det var rätt tråkigt för (kors i taket) så somnade han i min famn isället och vaknade inte efter 10 min som han brukar göra. Lyckades till och med att lägga ifrån mig honom sen på soffan där han bara fotsatte att snarka. Äntligen kunde jag ta tag i min todo-lista och bocka av några punkter. Tänkte även börja slå in paket men sån tur hade jag inte att Silas ville sova mer.. Så nu sitter vi här och ammar och bloggar med en hand.

1 kommentar:

Unknown sa...

Söt pojke du fått också. Hurra för oss