tisdag, december 08, 2009

sprutan

Idag äntligen tog både jag och Niklas svinvaccinsprutan. Niklas blev öm i armen rätt fort. Jag kände inget tills nu ikväll, nu ömmar det lite på mig med. Hoppas bara det inte blir värre inatt. Jag som har massa trevligt inbokat till kommanade dagar nu så jag vill inte bli febrig iaf. Imorgon är det mamma-bebisträff i Åkersberga, men innan det är det 2 månaders läkarkontroll för Silas på BVC, spännande att se hur stor han blivit nu. Och på torsdag är det julfest med mitt jobb på kvällen. Så Silas får klara sig själv i någon timme med pappa och med uppumpad mjölk, hoppas det går bra!
Nu måste vi lägga oss så vi orkar upp imon kl 7 (vi som brukar ligga och dra oss i sängen ända till 10-11), herrejesus, hur det nu ska gå?!



Detta övar vi varje kväll på, han blir starkare och starkare för varje kväll! :) Hoppas doktorn imorgon tycker han är duktig!

1 kommentar:

Therese sa...

Du är så duktig Mirja o åker runt me lilleman fast han e så ny.
Åkersberga, det är en bit det. Hoppas det går bra.
Ska bli kul att höra efter BVC-besöket idag hur stor han är =)

Kram