fredag, januari 22, 2010

brunett

Idag unnade jag mig lite egentid i form av frisörbesök (Silas lämnade jag på Niklas jobb under tiden). Jag gick crazy och valde att bli nyanser mörkare. Jag blev SUPERnöjd! Känns verkligen bra med mer mellanbrunt i håret nu efter ett par år av väldigt blont. Ni får nöja er med en dassig webcam-bild. Jag lovar ta bättre bild i helgen. Känns bra att vara fin i håret inför måndagens fotografering med bästa Diana också! Hon ska komma och fota Silas och jag kanske också kan fastna i någon bild med min son så det gäller att piffa upp sig ifall :) Efter frisörbesöket träffade jag även Maria som var i sthlm över dagen på jobb. Vi åt en bit mat samt kollade på PoP rean, jag hittade några riktigt fina kläder till Silas som han kan ha när han har vuxit upp sig några storlekar! Lika bra att passa på att fylla på kommande klädförråd när det är så fina reor!

1 kommentar:

jeanette sa...

Gud vad snyggt Mirja!!
Jag vill oxå färha mitt brunt. Min riktiga färg är mörk brunt men jag har blonderat mej i 12 år och är såå himla feg utav mej. Ska bli kul att se flera bilder sedan. :-)