söndag, januari 03, 2010

utförsäljning

Igår när jag och Niklas gick i Haga och skulle kika i barnklädesbutiken Villervalla där såg vi en skylt med utförsäljning 50 m bort. Åh vilken tur tänkte jag. Så kikade vi in där och jippii vad mycket fint där var, och BILLIGT! Vi shoppade 3 pyjamasar á 50 kr, en overall 120 kr, jeans 80 kr, tröja till mig 50 kr, mössa 30 kr, filt 80 kr. Sen efteråt gick vi in i riktiga butiken brevid och jag såg att likadana jeans kostade 390 kr, filten 350 kr, overallen 490 etc. Jag är minst sagt nöjd med gårdagens reashopping! Vi mötte sen upp Jenni och vi tog en fika på vägen till henne för att sen gå upp till henne och Joakim för tacomiddag! Riktigt mysig kväll! Tack snälla för maten och mycket trevligt sällskap!

3 kommentarer:

Emma Karlsson sa...

Hejsan.
Ursäkta att jag verkar lite framfusig nu, men jag letar verkligen som en tok efter en Fodrad jeans overall från VILLER VALLA.(50-56) Tänkte du på om det fanns någon sådan där på utförsälningen???
Och tänkte du på om de skulle fortsätta ha öppet några dagar el var det bara nu över helgen??

Oerhört tacksam för svar!!

Ps. Vart ligger denna "butik"?
Bor du i närheten? Jag skulle kunna betala för att hjälpa mig... jag får skylla detta begär på graviditeten! *ler* Ska få en liten om 19 dagar....

Mvh Emma Karlsson Borlänge 073-656 22 76.

Anonym sa...

jag vill oxå veta.. hihi :)
//Maria

Mirja sa...

jag såg inte den fodrade jeansoverallen på utförsäljningen men däremot hängde den i vanliga villervalla-butiken såg jag, kostade 499 kr. Butiken ligger i Haga, Haga nygata 21 i göteborg.