fredag, mars 18, 2011

Ledig dag

Idag myser Silas och jag hemma. Vi åt en lång och sölig frukost i form av gröt, mackor och yoghurt. Just i skrivande stund tar Silas ett bad medans jag bloggar med mobilen bredvid. Sen blir det kaffe och fruktstund så att vi orkar ut en sväng. Handla lite fredagsgott på Vivo och leka på lekplatsen. Sen hem och äta lunch och sova :) jag ska nog oxå unna mig en stunds vila samtidigt. Inga tråkiga måsten på fredagar har jag bestämt. Annars är idag en sån fredag när jag saknar Gbg lite extra. Saknar familjen och vännerna där. På söndag missar jag t ex en härlig brunch med hela fina tjejgänget i stan. Fan att det inte passade oss denna helg att åka ner, fast samtidigt tycker jag att vi borde få mer Gbg-besök hit till Sthlm så slipper vi jämt åka den sträckan. Ni borde komma hit och hälsa på Silas, han är jätterolig nu! :) (och nu vill han upp ur badet så det gäller att lyda)!

1 kommentar:

Heidi Moilanen sa...

Ja, det är inte lite man skäms.Jag satt och kollade på tågbiljetter för att hälsa på er i april, men då ska ni till Spanien o fira din stora dag..Kanske i maj då? Många pussar och kramar till Silas :)