lördag, mars 19, 2011

Promenad och shopping i city

Idag har varit en perfekt strosa-i-stan-väder. Och det var vi inte ensamma om att tycka. Oj så mycket folk det var! Vi parkerade bilen vid Karlavägen uppe vid Humlegården och promenerade nerför Engelbreksgatan och fortsatte ner på Birger jarlsgatan där jag smet in i Louis Vuitton butiken och spanade in en väska jag är sugen på. På väg mot Norrmalmstorg såg jag sedan Marc by Marc Jacobs butiken jag aldrig varit inne i än. Och där blev jag helt kär i ett iPhoneskal jag inte kunde gå hem utan, bilden ovan. Såg även ett svart iPad-skal med samma tecknade fast med en gammal gubbe på vilket jag oxå köpt om jag bara hade ägt en iPad. Måste nästan ha en iPad nu bara för att få köpa det ubersnygga skalet. Hehe! Sen fortsatte vi bort mot Zara, HM och Gallerian. På HM och Zara hittade vi lite nya vårkläder till Silas. Han fick även 2st pussel inne på BR. Sen tog vi en fika o traskade hela vägen upp till bilen på Karlavägen igen (aj vad jag hade ont i fötterna när vi kom fram). Och nu ligger jag rätt utslagen här hemma i soffan o tänker inte göra så mkt mer ikväll. Städa och tvätta får bli morgondagens måsten. Vad har ni hittat på denna underbara lördag?

1 kommentar:

Malin sa...

vilket fint skal! Det hade varit super med en lunch. Fast vi ska nog åka på lekland imorgon. Antar att ni är upptagna med visningar så ni inte har tid att följa med. :/ Vilka tider går ni på visningar? Vi kanske kan ses efter?! Annars får vi boka in en dag nästa helg!