tisdag, september 06, 2011

V36 (35+5)

Idag exakt om två veckor är bebisen ute. Häftigt! Hela graviditeten har gått så otroligt fort! Igår var sista besöket hos min vanliga mvc, värdena var bra, järnet låg på otroliga 144, socker 4,9, blodtryck 70/100 och vikten var på +8 kg. Bebisen hjärta slog runt 140 och mitt sf-mått var 36. Hon tyckte inte jag behövde komma fler ggr då jag nästa vecka har inskrivning inför snittet där de tar alla värden igen. Vi har fortfarande inte kommit överens om något namn och jag hade gärna velat ha nåt bestämt redan innan som vi hade det med Silas. Vi har ju ändå några dar kvar att fundera :) Men om ni sitter inne på några fina tips tar vi tacksamt emot!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Niila!!!! Det ville jag ha...

Malin sa...

Minna :) precis som vi sagt hela tiden. Eller Livia! Kramar från oss