torsdag, september 01, 2011

Och dagiset ja..

Ser nu att jag inte bloggat ett ord om dagiset ju. Silas har nu gått där i exakt 2 veckor och färdiginskolad. Han är helt inne i rutinerna där nu och äter duktigt, sover, städar undan när de ber etc.. Han är så härlig när man hämtar honom nu de senaste dagarna har han kramat på sina kompisar som är i närheten, särskilt en liten flicka som han tydligen hänger med ska alltid krama om Silas innan han går hem, så fint! Lämningarna går också bra nu, ett par mornar i slutet av förra veckan gallskrek han när han såg att jag skulle gå men hade tydligen tystnat direkt efter.. och det vet jag ju att det ibland var även på gamla dagiset. Jag älskar verkligen det här nya dagiset, fina pedagoger och underbara barn och sist men inte minst riktigt härliga lokaler och fin gård, ska se om jag kan ta någon bild nån dag så får ni se!

Inga kommentarer: