lördag, september 20, 2008

Katten Albin

Ojdå, lovade ju att lägga ut bild på den söta kattungen från i helgen hos bror & co. Men eftersom veckan varit så hektisk har jag inte förräns nu haft tid att ladda ner bilderna till datorn. I måndags var jag iofs hemma men kom hem sent från jobbet och slocknade framför teven med det samma nästan. I tisdags efter jobbet gick jag o Niklas på bio för att se Patrik 1,5, rekommenderas. I onsdags hade en jobbarkompis bjudit över produktionsgänget hem till sig på middag och film. Vi såg tillsammans är min mindre ensam. Vår chef hade gett boken i julklapp till alla varav vi då såg filmen ihop också. Mysig film även fast de sa att boken var bättre än filmatisringen.. I torsdags sen träffade jag Jenni på söder för mat och lite shopping och vin efteråt. Jättetrevligt med Jenni som vanligt. Och igår gick jag o Niklas i lite affärer innan vi åkte hemåt efter jobbet. Jag hittade söt randig tubklänning från American Apparel (älskar den affären) samt (töntvarning) hittade jag och Niklas likadana Adidas-tröjor på Adidas store. Svart med guldiga ränderna. Både jag och Niklas ville ha varsin lika mkt så det slutade med att vi köpte varsin. Efter shoppingen gick vi till Creperiet Fyra Knop på Götgatan och åt crepes, mums. Sen hem och slappa i soffan med massa tidningar, härligt! Himla bra vecka måste jag säga!

Här kommer Albin!


Inga kommentarer: