söndag, september 07, 2008

lovely

Åh, idag blev jag kär i en grej som var tvungen att få åka med hem! DENNA söta! Jag är helt galen i klockor och äger alldeles för många... (väskor, klockor och smink är mina laster..). Klockan är lite galen, guldig. Men det var så otroligt snygg och robust design med sin bruna accentfärg så jag bara föll pladaskt.. Har på mig den nu och jag känner verkligen tyngden av den, härligt! "En stil som avspeglar styrka och självsäkerhet" som det står på hemsidan, passar mig perfekt! :)
Annars idag, inte så mkt, vi har åkt och kollat på lite husvisningar, 2 riktigt fina hus resp radhus, området Tyresö som jag fattat tycke för. Dock kommer vi avvakta lite och se vad som händer med priser nu iomed uppåtgående räntan. Lite roligt att träffa på en kollega på samma visning :)
Annars inget spec, nästa helg blir att åka till Gbg och tömma min lägenhet för att den nya ska kunna flytta in nästa måndag. Jag måste även träffa nya kattungen hos min bror och c/o. :) Även vänner vill jag hinna träffa, vilka har tid med mig i helgen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

När kommer du? Fredag? Jag har inte så mycket inplanerat inför helgen ännu, tänkte ta det ganska lugnt då jag precis blivit förkyld... :(

Kram Hanna

Anonym sa...

Hej,
såg att du ringde förra veckan. Ursäkta att jag ej ringt upp. Jobbade en massa kvällar på raken å var en snabbsväng i Stockholm, å har bara stressat runt en massa. Vet inte varför egentligen. Knappt varit hemma å vänt..
Kul att du fått sålt lägenheten! Fick du upp priset nåt?
Ska på kalas hos pia på lördag kväll. annars inte så mycket planer för helgen än.
Kram!